Sokół podbija sieć nową piosenką. A w teledysku Bogusław Linda i whisky

"Rób to, w co wierzysz" to pierwszy singiel z solowej płyty Sokoła. W sieci właśnie zadebiutował teledysk, który już bije rekordy oglądalności. W rolach głównych występują Bogusław Linda i... butelka whisky Johnnie Walker.

Na pierwszy rzut oka wydaje się być zgrabną reklamą popularnej whisky - Johnnie'go Walkera. Jednak złocisty trunek stanowi tylko tło do opowiadanej historii, a główne skrzypce gra w niej Bogusław Linda.

Jak wyjaśnia raper, teledysk to wyjątkowy projekt, który wspiera producent alkoholu. W klipie możemy znaleźć odniesienia zarówno do kariery filmowej Lindy (sceny z "Sary" i "Psów"), jak i wokalnej Sokoła. 

"

"Rób to, w co wierzysz, to nie tylko tytuł kawałka, ale to też motto, które przyświeca wszystkim biorącym udział w projekcie, bo chodzi nie tylko o to, by iść do przodu, tylko by idąc cieszyć się drogą" - napisał na Facebooku Sokół. "

Teledysk cieszy się niesłabnącą popularnością. Od premiery klipu na portalu społecznościowym nie minęła jeszcze doba, a już zdążyło go obejrzeć ponad 400 tys. internautów.

Fani tej oryginalnej kolaboracji w większości chwalą pierwszy singiel z zapowiadanej solowej płyty rapera. Choć nie brakuje też takich, którzy zarzucają mu zbyt nachalne lokowanie produktu, co przypomina bardziej spot reklamowy.

"

"Czapki z głów, panie Wojtku. Połączenie alkoholu z Lindą oraz dobrego rapu z Sokołem to jest to. Utwór daje do myślenia" - możemy przeczytać w komentarzach. "

Jak Wam się podoba najnowszy teledysk Sokoła?

Radio ZET/JM

Więcej: