O wzruszające reklamie Allegro piszą media na całym świecie

Świąteczna reklama serwisu Allegro stała się hitem w mediach całego świata. W ciągu niecałego tygodnia na platformie  Youtube wideo zobaczyło ponad 4 miliony użytkowników. Ale to nie wszystko!  O spocie giganta e-handlu napisały media z całego świata m.in. „The Independent”, „Daily Mail” czy „The Huffington Post”. Filmik krąży po sieci w wielu wersjach językowych.

W trwającym niecałe trzy minuty spocie reklamowym zatytułowanym „Czego szukasz w święta?/Angielski” przedstawiono historię sympatycznego seniora. Pewnego dnia otrzymuje on przesyłkę, w której znajduje się podręcznik „Angielski dla początkujących". W kilku kolejnych scenach widzimy, jak staruszek uczy się angielskiego. Najpierw idzie mu to topornie, ale mężczyzna nie zamierza się poddawać – widać, że ma w tym jakiś większy cel. Następnie widzimy, jak staruszek dostaje walizkę i wyrusza w podróż do swojego syna, który mieszkają za granicą. Reklama kończy się sceną, w której mężczyzna staje przed małą czarnoskórą dziewczynką i mówi jej po angielsku, że jest jej dziadkiem.

Zdaniem „The Huffington Post” spot Allegro jest mocnym kandydatem do tytułu najlepszej świątecznej reklamy tego roku.

RadioZET.pl/SI