Wielkie pieniądze w grze. Ameryka czeka na Super Bowl

Najlepsi zawodnicy, największe firmy i najdroższe reklamy, a do tego ogromna widownia ponad stu milionów ludzi. Tak wygląda Super Bowl - święto futbolu amerykańskiego.

Podczas finału rozgrywek wyemitowane zostaną reklamy stworzone specjalnie na ten dzień. Często nie brakuje w nich politycznych smaczków. Na przykład Budweiser wyemituje historię imigranta z Niemiec, dzięki któremu Amerykanie zawdzięczają popularne piwo.

- Reklamy na Zachodzie czy w Stanach Zjednoczonych są bardziej zaangażowane i bardziej poruszają problemy społeczne w stosunku do tego co widzimy na polskim rynku. My tutaj jednak w znacznej mierze tych trudniejszych tematów nie poruszamy. Wynika to prawdopodobnie z innej fazy dojrzałości tego rynku - mówi Piotr Piętka prezes agencji reklamowej Publicis Media.

Występ gwiazdy wieczoru również budzi kontrowersje. Lady Gaga otwarcie popierała przed wyborami Hillary Clinton i część komentatorów uważa, że podczas jej występu mogą paść mocne słowa w kierunku Donalda Trumpa.

Co ciekawe gwiazdy podczas Super Bowl nie dostają pieniędzy.

RadioZET.pl/DG

Więcej: